Skip to main content

Brekende klompen (003)

17 september 2015

Geeft ons hetzelfde gevoel als 's ochtends het eerste koppie thee. Deze missive van een van onze actieve lezers. Hij heeft dezelfde hartekreet toegezonden aan het Eindhovens Dagvod. Met lichte twijfels over de plaatsing ervan. Want je zou het misschien niet zeggen, maar ook dat vod behoort tot de msm. En u weet inmiddels ondermeer dankzij topkok Udo Ulfkotte (1) dat die ons heel vaak hutspot met propagandaworst of snert met leugenkluif voorzetten afkomstig van uiterst louche cateringbedrijven. Nou kan een mens heel wat hebben, maar elke dag twijfelachtige hutspot of snert komen je op het laatst ook je strot uit. Komt nog bij dat de porties zo langzamerhand de vorm van een postzegel hebben aangenomen, terwijl de juf aan de kassa hetzelfde bedrag aanslaat of een onsje meer. Dat is een van de redenen waarom het klantenbestand van de msm dezelfde verschijnselen vertoont als de koters in de film “Honey, I shrunk the kids”. En wat hebben die afgehaakte klanten gedaan? Die hebben hun middelvinger in het zwerk gestoken en soelaas gezocht op het internet. Bij exclusieve etenstentjes met een bescheiden kaart vol exquise gerechtjes. Vaak tegen een vrijwillige bijdrage. Zoals bij Kleintje Muurkrant. Eet smakelijk. Denkt u als u weggaat even aan het schoteltje? Dank u. Tot ziens.(1) Zie het artikeltje Propagandadd. 22 februari 2015

Klik hier om uw reactie toe te voegen
17 september 2015
Brekende klompen