Bom onder Rutte's MH17 verhaal (003)
Dat burgervliegtuigen worden ingezet door de schimmige wereld van machtsspel en geheime diensten is geen novum. Als eerste denk ik aan de vlucht van KL007 (geen grap) , die in 1983 werd gebruikt om de luchtverdediging te testen van de Sovjet-Unie die op het punt stond 'de nek te worden omgedraaid', zullen we maar zeggen. De Zuid-Koraanse Boeing werd gebruikt als schild voor een spionage-Boeing die er achter schuilde ter bescherming tegen de radar.
Daar moest ik bij MH17 ook in eerste instantie aan denken toen ik van het voorval hoorde. 'Same player shoots again'. Maar dan zonder spionage-Boeing. Het doel en de uitkomst waren eensluidend: het gebruiken van burgerslachtoffers om een land (de SU heet inmiddels Rusland) aan te klagen voor moord. De werkelijke schuldigen blijven buiten schot en zicht. 'De perfecte moord'.
In de vorige aflevering gaf ik aan dat het niet toevallig was dat Nederland hier voor werd uitgekozen. Vanwege 'bewezen diensten' aan Deep State. Deze twijfelachtige eer danken we aan een regeringsapparaat (over Defensie zullen we het maar niet hebben) dat slaafs de Anglo-Amerikaanse Navo-politiek volgt en daarvoor met ons bloed betaalt. Denk aan onze jongens in Afghanistan (met dank aan GroenLinks) en andere plekken op aarde waar we met Washington 'de democratie brachten'. Generaal von Uhm die zijn zoon offerde voor Deep State. Zoals vele generaals voor hem in de illustere krijgsgeschiedenis.
Nu is het voor een militair natuurlijk het mooiste als hij in dienst van het vaderland op het slagveld mag sterven, maar de passagiers van MH17 gingen op vakantie en zij noch hun familieleden waren voorbereid op een dood op het slagveld. Daarom kon het verdriet en de verontwaardiging ook maximaal worden gebruikt tegen 'de daders': vanaf dag één 'Rusland'.
Het zit er niet in dat het lesje in dit land is geleerd. Het kabinet bereidt al weer nieuwe 'missies' (alsof het om religieuze verbreiding zou gaan) in de wereld voor. 'Er is nog zoveel goed te doen'. Waarvoor ons bloed mag worden vergoten.
Er zijn veel meer voorbeelden van hoe de burgerluchtvaart voor militaire ('veiligheids'-) doeleinden werd gebruikt. Het Iraans verkeersvliegtuig dat door de Amerikaanse kruiser Vincennes uit de lucht werd geschoten. Deze acties bieden ongekende mogelijkheden voor de 'Masters of War', zoals Bob Dylan ze 55 jaar geleden noemde. Militaire doden worden als normaal beschouwd. 'Burgers maken het verschil'. Met name in de media. De rouwstoet van de in Oekraïne omgekomenen. De verhalen van de nabestaanden. Hoe in Nederland 'iedereen wel een slachtoffer van de ramp kende'. Inderdaad schrijver dezes ook.
Niets hoeft te worden afgedaan aan het leed. De tragedies die families uiteenreetten. Het gaat om de verantwoordelijken. Zij die het toestel willens en wetens naar haar eindbestemming, een veld bij Thorez (genoemd naar een leider van de Franse Communistische Partij), voerden. De luchtverkeersleiding van Kiev, om er een te noemen, de Nederlandse luchtvaartautoriteiten die nalieten te waarschuwen, waar Amerikaanse toestellen al de opdracht kregen het gebied te mijden, deze instanties zouden moeten worden gehoord. Wie hen had geïnstrueerd de vlucht over dit gebied te laten gaan.
De rechtszaak volgend jaar tegen de 4 'verdachten' (ik kan niet anders dan ze tussen aanhalingstekens te plaatsen) dient om de ware schuldigen buiten schot te houden.
Ik vertrouw erop dat voor die tijd er meer over de cover-up bekend zal worden. Dat de wisseling van de macht in Oekraïne betrokkenen of mensen die weet hebben van de betrokkenheid van het regime-Poroshenko aanmoedigt om naar buiten te komen en hun verhaal te doen. Dat de zinloze dood van zoveel onschuldige mensen, in de vuilste aller oorlogen de burgeroorlog, zin krijgt als monument voor de waarheid. Dan pas zal sprake zijn van gerechtigheid. (WK)
Die transponders zijn belangrijk om een onderscheid te kunnen maken tussen een burgervlucht of militair.
En dat is nu precies hoe een buk installatie ook werkt , ze herkent burgervluchten en is dan onbruikbaar.
Maar niet als de transponder uit staat.
En dan nu het speculaasje :
Stel dat de usa dmv van een satelliet de transponder heeft uitgezet dan vliegt ze onbeschermd en maken mensen op de grond een verschrikkelijke fout.
Wie is dan de schuldige ,de "vinger aan de knop" of de saboteur?
Waar vind ik die wetenschap?
was a passive probe, willfully flying into Soviet airspace to
activate their air defense radar systems, in support of a US
Intelligence gatherinq mission...
SUMMARY AND CONCLUSION: ...Thus, KAL 007 was not involved in a US reconnaissance mission. It flew over Soviet territory because of an accidental error in navigation...
Is vgls. mij alhier te honoreren als kwakzalverij.