Skip to main content

KPN-Noodkreet

Hits: 331

vrijdag 9 maart-2007
Vanaf september 2006 bezig om internetplus bellen te krijgen, eerste bevestiging op die datum ontvangen. Sinds 2006 ben ik onbereikbaar per telefoon en internet. Ondanks, bellen (20 uur), emails, deskmanagers, escalatieformulieren, pr-afdeling, persvoorlichting, technische dienst, faxen, emails nog steeds niet in orde. Ik kan ook niet het abonnement stopzeten en de betalingen gaan wel gewoon door. Niemand neemt de verantwoordelijkheid om dit op te lossen, vaste klanten hebben geen enkele voorrang. Ik heb bandopnamen waarop mederwerkers van KPN en Planet, vragen om naar een andere provider te gaan omdat ze het niet meer aan kunnen en niet weten wat te doen! De laatste actie betreft een speciaal team uit Amsterdam (020.48421598) die probleemgevallen behandelt, sinds half februari niets meer van vernomen en ook mijn contactpersoon is daar niet meer werkzaam, tevens is de telefoonlijn afgesloten. Vanwege mijn werk ben ik 20 jaar lang werkzaam geweest in de meest exotische landen maar dit heb ik nog nooit ergens ervaren. Diegene die dit kan oplossen krijgt van mij een slagroomtaart! (mail via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

Klik hier om uw reactie toe te voegen